Prepoznati razlog ne znači i otkriti uzroke. Za uspostavljanje, održavanje i unaprijeđenje poslovne reputacije kao osnove uspješnog poslovanja, neophodno je otkriti stvarne motivacione faktore koji utiču na mišljenja, stavove i reakcije javnosti. Istraživanje bazirano na prethodno detektovanim signalima na koje nam ukazuju praćenje i analiza medijskih objava, omogućuje nam da otkrijemo stvarne pokretače ponašanja ciljanih javnosti i da prepoznamo sve kritične tačke na čijem prevazilaženju je potrebno raditi. Kada su prethodne faze detektovale šta i kako govore o vama, ova faza sintetizuje sva prethodna saznanja otkrivajući nam ZAŠTO tako misle i govore o vama.
Prepoznati razlog ne znači i otkriti uzroke. Za uspostavljanje, održavanje i unaprijeđenje poslovne reputacije kao osnove uspješnog poslovanja, neophodno je otkriti stvarne motivacione faktore koji utiču na mišljenja, stavove i reakcije javnosti. Istraživanje bazirano na prethodno detektovanim signalima na koje nam ukazuju praćenje i analiza medijskih objava, omogućuje nam da otkrijemo stvarne pokretače ponašanja ciljanih javnosti i da prepoznamo sve kritične tačke na čijem prevazilaženju je potrebno raditi. Kada su prethodne faze detektovale šta i kako govore o vama, ova faza sintetizuje sva prethodna saznanja otkrivajući nam ZAŠTO tako misle i govore o vama.